Իրանական գրականությունը հայերեն

Բեմի և հագուստի ձևավորում՝ Վիկտորիա Հակոբյան

272864255_4412849538820943_3511479000439737799_n
272896418_4412849792154251_4592263791509693673_n
272903639_4412849195487644_6496834968793003201_n
272931156_4412849292154301_2563160767379343528_n
272947301_4412849375487626_734643419537326051_n
272963243_4412849962154234_7838810665331652739_n
273000803_4412849145487649_1094800285838426359_n

Հունվարյան ճամբարի համատեղ նախագիծ այլ լեզուներ դասավանդողների և Ավագ դպրոցի 10-11-րդ դաս․ սովորողների հետ։

Նիզամի Գյանջևի – Լեյլի և Մեջնուն  (ներկայացում)

Նախագծի սկիզբ՝ 10.01.22թ.

Նախագծի նպատակը

Կարդալ, ծանոթանալ իրանական գրականությանը, հարստացնել հայկական համացանցը թեմային առնչվող տարատեսակ հրապարակումներով։

Խնդիրները

Տեքստի վերլուծում, բովանդակության քննարկում, սեփական մտքերը շարադրելու հմտություններ, եզրակացության ձևակերպում։
Բանավոր խոսքի հիմնավորում, ստեղծական մտածողության ձևավորում, զարգացում։
Կարդացած տեքստերի համադրում, դրանց ընդհանրությունների և տարբերությունների քննարկում, եզրակացություն-հետևություն անելու փորձի ձեռքբերման ձևավորում, խթանում։
Մասնագիտական բառարանների, գիտահանրամատչելի, հանրագիտարանային գրականության, Վիքիդարանի և հանրագիտարանային հայալեզու, ինչպես նաև օտարալեզու կայքերի գործածում, հմտությունների ձեռքբերում։

Իրագործման քայլերը

  • Նախապատրաստական աշխատանք
  • Նախագծի ձևակերպում սովորողների բլոգներում
  • Աշխատանքի բաժանում աշխատանքային խմբերում
  • Քայլերի հստակեցում
  • Սովորողների անելիքների քննարկում
  • Սցենարի կազմում
  • Փորձեր

Նախագծի արդյունքների ներկայացում

  • Սովորողների տեսանյութ-ձայնագրություններն իրենց բլոգներում
  • Հավաքված նյութի մշակում-հրապարակում
  • Հրապարակում Ավագ դպրոցի ենթակայքում, կրթահամալիրի կայքում
  • Ֆեյսբուքյան հրապարակումներ

Նախագծի մասնակցի գնահատումը

Մասնակիցը գնահատվում է.

ըստ իր նախնական փուլում  կատարած ուսումնասիրությունների,

նախագծի արդյունքների ներկայացման,

բլոգում կատարված հրապարակումների,

Վերջնական արդյունք

Ներկայացում-բեմականացում։

Առաջարկվող աշխատանքներ

Ծանոթացում իրանական գրականությանը (Ֆիրդուսի, Սաադի, Հաֆեզ, Խայամ, Նիզամի)

Հայկական և իրանական ասույթներ, թևավոր խոսքեր (նմանություն)

Թարգմանություններ պարսկերենից

Նախագծի համակարգողներ՝ Սոֆյա Այվազյան,Դիանա Նազարյան
Երաժշտական ձևավորում՝ սովորողների

Նախագծի ամփոփումը՝ 27.01. ժ․ 11։00- Մայր դպրոցի դահլիճում

Մասնակիցներ՝ ավագ դպրոցի սովորողներ․

Արթուր Պետրոսյան
Հանիա Ստեփանյան
Լուիզա Արտենյան
Արաքս Քալիճյան
Տարոն Փաշինյան
Խաչիկ Մինասյան
Նունե Թեմուրյան
Անի Հարությունյան
Քրիստինե Թորոսյան
Դիանա Նազարյանի պարսկերենի խմբի սովորողներ
Սովորողները սկսել են կարդալ, ուսումնասիրել․

«Լեյլի և Մեջնուն» պոեմը

Ամալյա Զաքարյան – 1․ Իրանական գրականություն,  2․ Հ․ Ջասեմի՝ «Վերելակ»

Լուիզա Արտենյան — Իրանական գրականություն— Օմար Խայամ

Յուրի Հյուսյան — Իրանական պատվածքներ 

Ասյա Բանդուրյան — Լուսաբանում

Оставьте комментарий

Блог на WordPress.com.

Вверх ↑

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы