Արատես դպրական կենտրոնի բլոգի և ֆբ էջի հաշվետվություն։

Բլոգիա ամփոփում՝

Հղումներ ֆեսբուքյան էջից՝

  • Արատեսի ֆբ էջը զարգացնելու համար աշխատել եմ մի քանի գործիքով,հիմնականում շեշտը դրել եմ սոցիալ մեդիա մարկետինգյան բազային գործիքների վրա։Կարծ տեսանյութեր տեղանքը,միջավայրը բնորոշող՝

Էջի ստատիկ հետազոտության արդյունքում հուլիս -օգոստոս միսների կտրվածքով գրանցել եմ՝

  • 34 275 անձի հետաքրքրվածություն /86,4 % աճ
  • 41% ավել էջի հավանում, 1 396 անձ
  • 960 անձի հաճախելիություն մեկ ամսում

Էջում Արատեսը ներկայացնող տեսանյութերի հղումներ

Արատեսում ճամբարականների անձնական էջերից կիսված նյութեր՝70

Իմ կողմից արված հրապարակումներ ՝12-տեսանյութերը չհաշված

Արատես մեկնող բոլոր հայտերը ուսումնասիրել եմ,պատասխանատուներին հարկ եղած դեպքում ուղղորդել ավելացնել կամ խմբագրել տվյալ կետը։

ՍԵպտեբեր ամսվա ամփոփումը տարբերվում է հւլիս-օգոստոսի ամփոփումից,քանի-որ սկսել ենք աշխատել Էլյա Սահակյանի և Լենա Նալբանդյանի հետ Բրենդ ստեղծելու մասով։ՍԵպտեմբերյան պասիվությունը կապված է նաև խմբերի հայտերը չեղարկելու հետ։

Ֆեսբուքյան հղումներ՝

Թիրախային հրապարակումներ՝

Արատեսում ճամբարականների անձնական էջերից կիսված նյութերը 10-են։

  • Հուլիս ամսվա ընթացքում կատարել եմ երկու աշխատանքային այց,որից հետո կազմվել են առաջարկ՝հայրենագիտական նոր կանգառներ,Արատեսյան աշխատանքների հստակ ցանկ նախագծերում պարտադիր ներառելու համար։

Բլոգ՝

Один ответ на “Արատես դպրական կենտրոնի բլոգի և ֆբ էջի հաշվետվություն։

Add yours

Оставьте комментарий

Блог на WordPress.com.

Вверх ↑

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы