Դեռ երեկ էր ,մուտքի ճամբարում 4 օր շարունակ սերտում էի բլոգավարության կանոնները,ծանոթանում ՍԵբաստացի 7 դպրոցների անց ու դարձին ,տիարի հետ պայքարում էինք պարիսպների դեմ,դեռ երեկ էր առաջին պայմանագրի կազմումը, ռազմամարզական ճամբարը ընկեր Էմանուելի հետ։ Տարին ավարտվեց սովորողների հետ հաղթահարեցինք ՔՈվիդյան սահմանափակումներ, պատերազմական օրեր, նեցուկ եղանք միմիանց ու ճանաչեցինք իրարու;
Կրթահամալիրում օրերս վազում են ,անգամ չեմ հասցնում ամիսը սկսել ,արդեն ամփոփում ենք,էսպես հեշտ է ,օրդ,կյանքդ լցված է ու չես հասցնում բացասական ապրումներ շալակել;Կրթահամալիրյան մոտեցումները թույլ չեն տալիս դոփել նույն տեղում, միշտ առաջ են մղում անգամ ամենա պասիվ անձանց։ Ուզում եմ հատուկ առանձնացնել ուսումնական ճամփորդությունները,հատուկ հմտություններ,ինքնուրույնություն, կյանքի մեծ փորձ,հայրենագիտություն,էկոլոգիա ,ցանկը դեռ երկար կարելի է շարունակել․․․
Այլընտրաքային կրթությունը առաջնահերթ վեաբերվում է մանկավարժին,կազմակերպչին։ Հենց այստեղից է սկսվում մեթոդի դրական արդյունքի ապահովումը։ Երբ յուրաքանչյուր դասավանդող կրթվում է ,որպեսզի կարողանա քայլել ժամանակին համահունչ,որպեսզի հետաքրքիր լինի այն սերնդին ով պետք է սովորի,քաղի ու քամի ամեն պահը,ամեն բառը։
Նախագծային աշխատանքներ,ծես էր,կլոր սեղաններ,հանդիպումներ բազմապրոֆիլ մասնագետների հետ,քննարկումներ,ակումբային գործունեություններ,երկրագործական աշխատանք -շրջակա միջավայրի խնամք, հետաքրքրեց չէ՞ ներկայացնեմ կրթահամալիրում սեպտեմբերից մայիս ամիսներին արված իմ աշխատանքները։
Ճամփորդություններ — քայլքեր
- Սեպտեմբերի 21-ն Արտանիշում նախագծի լուսաբանումը ՝ Անկախությունը `ավելի շոշափելի։
- Զանգվի ափին `Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի հիմնադիր տնօրենի հետ։
- Ուշադրություն՝ հաջորդ կայարանն է Սասունցի Դավիթ
- Սպորտային ձմեռ Ջրվեժի արգելոցում լուսաբանումը ՝ Ձմեռը Սպորտով Ջրվեժի արգելոցում
- Ձմեռը շարունակում ենք Սևաբերդում լուսաբանումը ՝ Արևային Սևաբերդ
- Քայլքով դեպի սահադաշտ լուսաբանումը ՝ Ավագ դպրոցի ջերմությունը սառույցի վրա
- Փետրվարի 12-13-ին ձմեռային, հայրենագիտական, մարզական ծիսական ճամփորդություն ձյունառատ Կապսում: լուսաբանումը ՝Սիրեմ գը քեզ Գյումրի
- Գնացքով դեպի Վարպետաց քաղաք լուսաբանումը ՝ Գյումրի #2 Դեպի Վարպետաց քաղաք գնացքով ։
- Վարարուն Քասախի խշշոցով
- Համբարձման ծես Ծաղկունքում լուսաբանումը ՝Մայիսի 8ը Ծաղկունքում։ Համբարձման -մաքրման ծես Գագարին նախագիծ
- Հանրապետության օրը Գութանասարում
- Սովորող-սովորեցնողը՛՛ Գյումրիում լուսաբանումը ՝Գյումրվա անուրջներ
- Նոր տարին Արատեսում լուսաբանումը ՝Արատեսում․․․․
Նախագծեր-ծես
- Պուրակը, ածուխը,սանգինան ու մենք…. նախագծի լուսաբանումը՝ Ճեպանկարային….
- Մեդիաուրբաթը հաց թխուկով,ազգային երգ ու պարով— Զահթարով հացի ծես
- Հարիսայի ծեսը ավագ դպրոցում
- Չիր ու չամիչ- աշնան բարիք
- Կաղանդ պապայի օգնականները
- Դդումիկները մինչև կդառնան ղափամա ․․․ լուսաբանումը ՝ Մի սիրուն դդմատոն Հեյ ջան Ղափամա
- Օ՜, Մուզիքլ- Մուզիքլ․․․
- Ծառզարդարը կրթական պարտեզում» նախագիծ
- Թումանյանի Թիֆլիսը
- Կարմիր կանաչ Զատիկը Բջնիում լուսաբանումը ՝ Կանաչ Կարմիր Զատիկը Բջնիում
- ԹԵյախմությունը որպես հոգատարության ուրբաթ
Կրթահամալիրյան անց ու դարձը իմ լոուսաբանումներում
- Հունվարյան ամփոփիչ մեդիաուրբաթը Ագարակում
- 2021 ի առաջին մեդիաուրբաթը
- Վա֊յ Կիկոս ջան …
- Մետաքսագրություն։Տպագրություն
- Սպասում էի․․․․․
- Ստացված կլոր սեղան-ամփոփում
- Մանկավարժական ակումբը քննարկում է
- Արևելքից Ավագ դպրոցի բեմ
- Գույն գիծ մինիմալիզմ
- Ֆրանկոֆոնիայի օրերին ընդառաջ
- Նոր ուղի՝ մանկավարժական, հասարակական, քաղաքական մոտեցումներ
- Եթերում արվեստն է
- Սպորտը՝ կյանք։
- Հաղթանակ 10 եր
- Ախ Փարիզ- Փարիզ
- Սեմինար-պարապմունք մասնակցություն
- Պայքար բնության հետ հանուն բնության
Երկրագործական աշխատանքներ
- Խոսող քարերն ու Շնչող շենքը
- Քարերը սկսում են խոսել․․․Արևը եռացնում է հողը
- Պարտեզապուրակային օր
- Միասին ….
- Օրը աշուն էր շնչում
- Քարերի և կանաչի համատեղ կյանքը
- Ձմռան առաջին օրը․․․․
Քովիդով պայմանավորված ունեցանք հեռավար շրջան
- Ուսումնական պարապմունքները հեռավար ուսուցման հարթակում անհատական հղումներով։
- Հեռավար դպրոց և ընդհանուր աշխատանքներ
Առանձին տեղ է զբաղեցնում ռազմամարզական ճամբարը հատկապես սովորողի դպրոցական կյանքում։
Ռազմամարզական ճամբարներ Ավագ դպրոցում
Կրթահամալիրի յուրաքնչյուր նոր անդամ ունի մենթոր,ով օգնում է և սովորեցնում է ծրագրային ամենատարբեր հարցերում։
Մենթորի ու մենթորության մասին։ 2020-2021 ուս տարվա ընթացքում մենթորի հետ աշխատել ենք ՝այսպես
Կազմակերպչի աշխատանքը բազմաբնույթ է ,բացի վերը նշված կետերից ունենք մի շատ կարևոր գործ ․ներառել մեր առօրյայում հատուկ կարիք ունեցող սովորողներին,կազմակերպել նրանց ուսումնական պլանը հարմար սովորողին։
Մանկավարժական ակումբ
- Ուսուցման, դասավանդման և դասավանդում սովորեցնելու մասին։ Ջորջ Պոյա
- Ինչպե՞ս խուսափենք կրթության մահվան հովտից: Քեն Ռոբինզոն
Մեղվավբույծի ակումբ
Սովորողները ամփոփում են տարին-հաշվետվություն 2020-2021
Որպես կազմակերպիչ հետաքրքիր էր աշխատել սովորողների բլոգներում,ծնողների հետ անհատական մոտեցում ցուցաբերելով, բարդ էր ներառել և ներառվել միջավայր ,որտեղ արդեն հասուն են ,կայացած։Կրթահամալիրում անկախ քո կամքից ծամերը դատարկ չեն կարող անցնել, օրվա ավարտին հասկանում ես ,որ հոգնած ես,բայց հոգեպես առույգ ու առողջ։Շատ նախագծեր մնացին գրված ու չիրագործված, հաջորդ տարի ավելի հմուտ կլինեմ ։
Оставьте комментарий